logo

Aviso de Cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del web, realitzar estudis estadístics i analitzar la navegació dels usuaris. Premeu “D'acord” o “Rebutjar” per acceptar o rebutjar l'ús de totes les galetes o “Ajustos” per gestionar les vostres preferències sobre la seva utilització. Per obtenir més informació, consulteu la nostra Política de Cookies.

Èxit de la campanya més gran de publicitat d’Optimus al Nadal

20/01/2018 10:03h
Èxit de la campanya més gran de publicitat d’Optimus al Nadal

Durant 2017 Optimus ha apostat per campanyes de publicitat com a pilar estratègic del seu creixement, incrementant la visibilitat i el reconeixement de la marca i dels socis en canals reconeguts pels consumidors.

Amb l’arribada del Nadal, Optimus ha posat en marxa campanyes per apropar-se als consumidors i atraure compres en un moment àlgid pel negoci. La marca ha estat present en televisió, ràdio i suports exteriors, com autobusos, i ha impulsat les primeres campanyes a Astúries, de la mà de Cofedas.

A televisió, Optimus ha dut a terme campanyes a TV3 (televisió autonòmica de Catalunya), IB3 (televisió autonòmica de Balears) i Aragón Televisión. A TV3 l’emissió dels spots d’Optimus 100% en prime-time ha coincidit amb una temporada d’audiències més elevades de l’habitual. S’han realitzat un total de 14 passis durant dues setmanes aconseguint més de 7 milions d’impactes
en l’audiència.

A IB3 s’ha emès durant tres setmanes l’spot, un 50% del temps en prime-time, i, a més, s’ha patrocinat la secció d’El Temps que acompanya l’informatiu de la nit, aconseguint 724.000 impactes.

Per últim, a Aragón Televisión s’ha superat l’audiència estimada amb l’emissió de 51 spots, un 40% durant la franja de prime-time, i arribant a 1.930.000 impactes.

A més dels bons resultats en televisió, Optimus ha dut a terme la seva primera campanya de mencions a ràdio, en concret, a l’emissora líder a Catalunya: RAC1. S’han fet 8 mencions en els dies previs al Nadal durant el magazín matinal amb més audiència, “El Món a RAC1”. A Balears, la marca ha estat present amb 34 falques durant dues setmanes en els principals programes d’Europa FM Menorca: “Levántate y Cárdenas”, “Fórmula Europa FM” i “Me Pones”.

Per últim Optimus ha estrenat campanya publicitària a Astúries, a 8 autobusos regionals i urbans amb recorreguts propers a establiments de la marca: des de Pola de Siero, Noreña, Pola de Laviana, Candás, Cangas de Narcea, Gijón, Avilés o Oviedo. La marca ha aconseguit, d’aquesta manera, impulsar l’associació entre Optimus i les seves botigues en l’ideal dels consumidors.

Aquest 2018 Optimus seguirà apostant per noves campanyes de publicitat, arribant a nous suports i territoris com a mostra de la capil·laritat de les botigues Optimus en la seva expansió per cooperatives.

Producte afegit a la llista de desitjos